Årlig drømmeuke

Foto av elever på bro i London

Hvert år drar Vg3 Musikk, dans og drama på en ukes studietur til teaterbyen London. I år gikk reisen uken før vinterferien. – Vi har hatt en helt fantastisk tur som vi aldri kommer til å glemme, forteller elevene.

Fantastisk uke i London

Fremfor alt fikk FYD-elevene oppleve seks spennende teaterforestillinger:

– Det har vært helt amazing, sier elevene. Vi er utrolig takknemlige for at vi har fått sett så mange forestillinger. The Book of Mormon var dritbra!

Workshops og omvisninger

FYD-elevene var på backstage-tour på Londons eldste teater, Theatre Royal Drury Lane. De hadde også omvisning på Shakespeare's Globe, og hadde workshop og skuespillertrening med erfarne Shakespeare-skuespillere.

Shopping og chilling

Elevene bodde på Lancaster Hall Hotel rett ved Hyde park og ikke langt til undergrunnen. – Vi hadde fritid hvor vi kunne dra hvor vi ville, shoppe, se oss omkring, chille på hotellet og sånn, sier de. – Så det har vært kanon!