Adresse og kontaktinformasjon

Tlf.: 55 15 63 00
E-post: post.fyd@vlfk.no

Kvar finn du oss

Skolen ligg sentralt i Fyllingsdalen - like utanfor Bergen Sentrum. Skolen ligg tett ved Oasen senter og Fyllingsdalen terminal der buss og Bybanen stopper.

Hovudinngangen er i underetasjen mot idrettsplassen og Oasen.

Resepsjonen

Resepsjonen ligg i 2. etasje. I skranken vil du møte Ingunn og Eli. Resepsjonen hjelper deg blant anna med:

• støtte til skoleskyss
  • utfylling av skademeldingar

Ring 55 15 63 00

Send oss ei E-post

Eli Revheim

Førstekonsulent
Bilde av Eli Revheim

Ingunn Gildernes

Førstekonsulent
Bilde av Ingunn Gildernes

Bybane og buss

Skolen ligg like ved Fyllingsdalen terminal, og både Bybanen og mange bussar går hit.

Sjå meir om ruter og skoleskyss  her

Parkering

Vi har dessverre ikkje parkering på skolen for elevar, føresatte eller gjester.
Det er ikkje lov å parkere på skoleplassen eller andre steder på skolens område, utanom for varelevering. (Unntaksvis kan ein få eit parkeringsoblat i skolen sin resepsjon).
Parkeringsplassen ved Hjalmar Brantings vei er berre for skolens tilsette. Her får man bøter om man ikkje er registrert i VestPark sine registre.

Skolens elevar og gjester må finne andre alternativ, til dømes kollektive tilbod.

Bygg og tilgjengelegheit

Alle skolens funksjonar er samla i hovudbygget, unntatt kroppsøving som vi har i Fyllingsdalen idrettshall 50 meter frå skolen.

Vi legger vekt på tilgjengelegheit for alle grupper. På nettsida til Bygg for alle kan du lese om korleis tilgjenge til skulen er.