Bybane, buss og skoleskyss

Skolen ligg like ved Fyllingsdalen terminal, og både Bybanen og mange bussar går hit. Treng du skoleskyss må du kjøpe 30-dagars ungdomsbillett.

Bybanen

Bybanen Linje 2 går til Fyllingsdalen, og endestajon er Fyllingsdalen terminal tett ved skolen.

Kva bussar går til Fyllingsdalen videregående skole?

Linje 4, 5, 18, 22, 24, 25, 28, 46, 47, 48 og 50E går alle til Fyllingsdalen terminal.

Sjå rutekartet til Skyss herHer finner du reiseplanleggaren til Skyss

Skoleskyss og 30-dagers ungdomsbillett

Du må som hovudregel bruke 30-dagars ungdomsbillett til skoleskyssen. Dette gjeld også om du bur meir enn 6 km frå skolen. Det betyr at du som er funksjonsfrisk og under 21 år ikkje har rett på gratis skolereisekort.

NB! Du kan ha rett på gratis skoleskyss dersom du er er fylt 21 år eller eldre, bur utanfor ungdomsbillettområdet eller har ein varig eller midlertidig funksjonshemning/sjukdom.

Les meir om skoleskyss på Skyss sin nettside