Skolehelsetenesta

Fyllingsdalen videregående skole har helsesjukepleiar og tilgang til skolepsykolog. På Oasen like ved finn du Helsestasjon for ungdom.

Helsesjukepleiar

Ingrid Torvund er helsesjukepleiar på Fyllingsdalen vgs. Du finn henne på rom 110 i Elevsenteret.

Ingrid er her mandag, tirsdag, onsdag og torsdag. Opningstid er ca. kl. 09:00 - 14:00.

Timebestilling: 950 92 098

Ingrid Torvund

Helsesjukepleiar
Bilde av Ingrid Torvund

Her kan du få:

• Ein å snakke med - om mobbing, utestenging, søvn, familie, venner, kjæraste, seksualitet med meir
  • Vaksiner
  • Resept på prevensjon
  • Klamydia/gonoré-test
  • Gratis kondom
  • Graviditetstest
  • Formidla time hos skolepsykolog

Skolepsykolog

Skolepsykologen er på skolen kvar mandag og tirsdag. Du bestillar time hos helsesjukepleiaren.

Hanna Stocklassa

Psykolog
Fotografi av Hanna Stocklassa
Bilde av ventesona i Elevsenteret

Elevsenteret

Elevsenteret ligger i 1. etasje, i rom 110-115 og 102A-102B ved sida av skolebiblioteket. Her har vi samla skolehelseteneste, rådgjevarane våre, elevkoordinator og IKT-konsulent. Biblioteket kan og bli rekna til.

Ventesona

Elevsenteret har ei egen ventesone. Den er berre for elever som venter på tur hos rådgjevar eller helseteneste.

Helsestasjon for ungdom

Helsestasjon for ungdom på Oasen er open tirsdag og torsdag 15:30 - 18:00. Dei kan hjelpe med prevensjon, klamydiatest, graviditetstest og mykje meir.

Telefon: 55 56 53 00 / 408 10 877