Toppledelsen i Høyre ville besøke Fyllingsdalen vgs.

Den politiske toppledelsen i Høyre ville gjerne besøke Fyllingsdalen videregående skole - blant annet for å se hvordan skolen samarbeider med den ideelle organisasjonen Springbrett for ungdom.

Med i den store delegasjonen fra Høyre var blant annet byrådsleder-kandidat i Bergen, Christine Meyer + stortingsrepresentant og nesteleder i Høyre sentralt, Henrik Asheim.

- Gledelig at de ville besøke oss her på Fyllingsdalen videregående. Vi stiller selvfølgelig opp for å fortelle om vår flotte skole og skolens samarbeid med den ideelle organisasjonen Springbrett for ungdom, forteller rektor Trond Botnen.

Springbrett for ungdom er et fritidstilbud for alle skolens elever - og arrangerer kurs, idrettsdager, svømmekurs, teaterfestivaler og annet i samarbeid med Fyllingsdalen videregående, legger Botnen til.