Dalen poesipod

Bilde fra podkast

Dalen poesipod er en lyrikkpodkast med og av elever på Fyllingsdalen videregående skole. Bli kjent med folk på skolen og favorittdiktene deres!

Hvilket dikt leser norsklærer Jon på sengekanten? Og hva slags poesi tyr rektor Trond Botnen til etter en lang dag i ledermøter? Dyktige elever skal lage podcast om lyrikk fremover!

Episode 2 - 7. juni

Direkte frå auditoriet i Fyllingsdalen vgs: Livepod med Mads Schreiner, Frode Helmich Pedersen og Jørgen Sejersted.

Framfor eit fullstappa auditorium, diskuterer Mads og professorane to ganske så ulike dikt: "Midtveges i livet" av Hölderlin (frå 1804, gjendikta av Olav H. Hauge) og avslutningsdiktet i Anne Helene Guddal si samling Døden og andre tiggere (frå 2016).

Sidan dette er eit liveopptak, varierer nok lydkvaliteten litt, men vi håper lyttarane våre taklar det. Innhaldet i samtalen held nemleg høg kvalitet. Vi kan avsløre at det vil bli snakka om både døden og kjærleiken, i tillegg til easter eggs, fulle svanar og heilag-nøkternt vatn.

Pilotepisode - 10. mai

Få med dere verdenspremieren på Dalen Poesipod. Denne gangen er det norsklærer Jon Opedal Hove som er gjesten med et dikt av Anna Kleiva. Fremover vil vi forhåpentlig bli bedre kjent med elever og ansatte på FYD gjennom diktlesing.

Neste episode kommer etter skolestart til høsten. Hør alle episodene her:

Dalen poesipod