Avslutning for avgangselevene på Hotel Terminus

Bilde av program

19. juni arrangerer vi avslutningsfest for våre avgangselever på Hotel Terminus. Elevenes nærmeste (foreldre/tidligere foresatte) er hjertelig velkommen til å overvære første del av kvelden, hvor vi formelt markerer endt skolegang for elevene.

Arrangementet koster kr. 200 per elev, og vi håper at de aller fleste av avgangselevene våre vil melde seg på før fristen 15. juni.

Foreldre og foresatte

Arrangementet starter kl. 18.15, men ca. kl. 20.15 vil vi formelt markere endt skolegang for elevene. De vil da få utdelt en rose og takkes av rektor, før klassen samles til fotografering.

Elevenes nærmeste (foreldre/tidligere foresatte) er hjertelig velkommen til å overvære denne delen av kvelden! Etter ca. 45 minutter vil vi be de besøkende om å trekke seg tilbake, slik at elevene får avslutte kvelden sammen med sine lærere.

Vi kan dessverre ikke tilby noe bevertning til de besøkende, men vi håper at så mange som mulig har lyst og anledning til å være med oss denne korte stunden.

Ingen påmelding er nødvendig for de besøkende, foreldre/tidligere foresatte kan bare møte opp i foajeen v/ Terminus Hall, så vil dere bli møtt av en av våre lærere og geleidet inn i festlokalet når tiden er inne.

Last opp programmet som Pdf

Plakat med program for kvelden