Åpent informasjonsmøte for 10. klassinger og foresatte

Bilde av elevar på styrkerom

Det blir åpent informasjonsmøte om skoleåret 2024-25 på Fyllingsdalen videregående skole (FYD) tirsdag 06. februar klokken 18:30-20:00. Ingen påmelding. (Frist for å søke plass på videregående skole - eller justere på opprettet søknad - er 01. mars.)

Fyllingsdalen videregående fikk en økning på 20 % i søkertallene for inneværende skoleår og er den skolen som øker mest i hele Vestland fylkeskommune. For å gi alle mulighet til å bli bedre kjent med skolen inviterer vi til Åpent informasjonsmøte 06. februar 2024.

Møtet er åpent for alle og en trenger ikke melde seg på - det er bare å møte opp.

Møtet holdes i kantinen i 1. etasje i skolens lokaler (Shetland Larsens vei 23).

Her blir det informasjon om skolen, en kort omvisning i skolens lokaler samt møte med både lærere, elever og skoleledelsen samt god og nyttig informasjon om skolens utdanningstilbod:

• Studiespesialisering (ST)
  • Toppidrett med studiespesialisering (ST)
  • Musikk, dans og drama (MDD)
  • Helse- og oppvekstfag (yrkesfag) (HO)
  • Helse og oppvekst - studieforebuande (HOST)
  • Påbygg til generell studiekompetanse (Vg3) (PB)

Tilkomst:

• Kjører en bil er det tillatt å parkere på skoleplassen på baksiden av skolebygget denne kvelden
  • Eventuelt kan en parkere på Oasen kjøpesenter (gratis parkering i 3 timer) og spasere de 70 meterne bort til skolens hovedinngang.
  • Kommer en med buss/bybane - så går en av ved stoppet ved Oasen og spaserer de 70 meterne bort til skolen.

Velkommen