Suksess for åpen kveld

Gårsdagens åpne informasjonsmøte for 10. klassinger og foresatte foran kommende skoleår ble en suksess. Til tross for snøkaos i timene før så ble skolens kantine ble fylt opp av mer enn 100 elever/foresatte som var nysgjerrige på Fyllingsdalen videregående skole.

Det ble servert nybakte boller og alle ble vist rundt i skolens lokaler. Det ble også informert grundig fra avdelingslederne om de ulike studietilbudene ved skolen samt at rektor informerte overordnet om hvorfor en skal begynne på skolen.

De fremmøtte var opptatt av skolens nærhet, gode rykte og meget gode miljø når de ble spurt om hvorfor de vurderer Fyllingsdalen videregående skole - se bilde av ordskyen etter undersøkelsen blant de fremmøtte.

Søknadsfristen er 1. mars.